Loreal PRO METAVERSE

16. novembra sa L’Oréal Professionnel, priekopnícka vlasová značka a dôveryhodný partner kaderníkov už od roku 1909, stal prvou spoločnosťou v odvetví, ktorá vytvorila prvý virtuálny účes pre cross-gamingových avatarov. 

 

Po premiére virtuálnych účesov na Ready Player Me pokračuje L’Oréal Professionnel s dobývaním metaverse aj na platforme Spatial.  

L’Oréal Professionnel v spolupráci s Ready Player Me, ktorý je svetovým lídrom v oblasti avatarov pre množstvo aplikácií, a s 3-D umelcom Evanom Rochettom, uviedol pre používateľov prvý účes zo série, s ktorým môžete upravovať svojho osobného avatara a posúvať hranice sebavyjadrovania. K dispozícii je momentálne päť textúrovaných účesov, pomocou ktorých môžu hráči lepšie vyjadriť svoje ja. Avatari od Ready Player Me premieňajú prepojené virtuálne svety na realitu a sú kompatibilné s viac než 4000 hrami, platformami a aplikáciami na celom svete.  

„Už vyše 110 rokov prináša L’Oréal Professionnel svojho priekopníckeho ducha k službám kaderníkov, aby rozvíjali profesionálne kadernícke odvetvie a povýšili vyjadrovanie krásy vlasov na svete,“ hovorí Anne Machet, globálna generálna riaditeľka L’Oréal Professionnel.  

 

„Toto vzrušujúce partnerstvo s Ready Player Me vnímame ako zmysluplný spôsob pokračovania na našej ceste virtuálnym svetom.  Nevieme sa dočkať, ako posunieme technické a kreatívne hranice a ponúkneme komunite neobmedzené možnosti na vyjadrovanie prostredníctvom vlasov.“  

 

„Účesy od L’Oréal Professionnel budú skvelým prírastkom do platformy,“ hovorí Timmu Tõke, CEO a zakladateľ Ready Player Me.  

 

„Sme úplne nadšení z toho, že za partnera máme L’Oréal Group a že ich možnosti na úpravu avatarov na mieru prinesieme pre našich tvorcov avatarov a do všetkých našich aplikácií a hier, ktoré sú kompatibilné s Ready Player Me, vrátane Spatial, HiberWorld a VRChat."  

Po vydaní limitovanej edície prvých piatich lookov Ready Player Me bude L’Oréal Professionnel pokračovať vo svojej ceste metaverse na platforme Spatial, ktorá pomáha tvorcom a značkám vytvárať v metaverse svoje vlastné priestory a spoločne zdieľať kultúru. 

L’Oréal Professionnel sa preto spojil s ARTISANT a Jenny Metaverse DAO a 7. decembra. Na tejto módnej súťaži sa od dizajnérov očakáva, že refedinujú mužskú identitu obliekania a na jej základe vytvoria svoje vlastné inovatívne konceptualizácie. 

Súťaž sľubuje v duchu najlepšej tradície Web3 vzrušujúce podujatie s mnohými partnermi a integráciami ako sú avatari RTFKT Clone X chodiaci po predvádzacích mólach v dizajnoch od finalistov.  

 

V roku 2023 bude L’Oréal Professionnel pokračovať v stavaní mostov medzi profesionálnymi kaderníkmi a CG umelcami, aby krásne vlasy a sebavyjadrovanie prenikli aj do virtuálneho sveta.    

Sledujte naše sociálne siete pre ďalšie novinky!
Facebook
Instagram